P1 live stream till iTunes

Hej,

Jag lyssnar på P1 live via internet och iTunes. Jag använder URL http://sverigesradio.se/topsy/direkt/132-hi.mp3 men har ett litet problem: när jag pausar streamen på iTunes efter morgonprogrammen och sedan vill höra igen live på eftermiddagen så fortsätter streamen där jag pausade, dvs morgonprogrammet. Jag måste då stänga iTunes och starta om för att höra pågående P1 sändning.

Fråga: finns det en länk som alltid kopplar til pågående live P1 utsändning? I så fall vilken?

Tack för all hjälp. Och med varma hälsningar från ett sensommarvarmt Nice.

Ciao,

Sven