Nedladdning

Nedladdning av "De dödas röster" Avsnitten ladddas ner gång på gång Får inte stopp på det Samsung S7

Kommentarer

  • Hej Maria!
    Kan du testa att avinstallera appen och installera den på nytt? det du har i Nedladdat försvinner då.
  • Fungerade inte. Just nu har 9 avsnitt laddats ner
  • Utan att du valt att ladda ner dessa avsnitt?
    Är det vår app du använder? Eller en podcast-app?
  • Inte valt att ladda ner
     Ann er app
  • Inga fler ide'er ? Mysko support minst sagt
  • Jag ska felanmäla det här till våra utvecklare. Du testade alltså att ta bort appen helt och installera på nytt?
  • Ja
  • Hej,
    vi skulle gärna ladda ner från Kropp och Själ följande avsnitt:
    Narcissister är vi allihopa — diagnosen som satte namn på en hel kultur
    Vi har PC och iPad, men vet inte hur vi skall göra.
    Vi bor numera i Tyskland.
  • Maria: utvecklarna ska kolla på det här
    Birgitta och Sven: Nu finns det en nedladdningslänk på sidan! trevlig lyssning 😀
  • Suveränt - tackar och bockar
  • Maria, hur har det gått för dig?

    Jag håller just på och försöker hjälpa en annan lyssnare med samma problem, och eftersom det är ett fel som gör att du kan förbruka väldigt mycket data i onödan och fylla din telefon med flera kopior av samma fil, försöker jag leta upp er som har drabbats och försäkra mig om att detta är löst!

    Här hittar du den hjälp vi försöker ge en annan som har drabbats av denna Samsung-bugg:
    https://kundo.se/org/sverigesradio/d/nedladdning-fajd
    Annika Webbmaster
  • Nedladdningarna upphörde "av sig själv". Från början var det fem av åtta filer som laddades ner gång på gång.  Sen bara två av åtta i några dagar, därefter upphörde det helt.  Det enda jag gjorde var att stänga av WIFI  och mobildata under några timmar då och då. Jag har avisering från Boplats Gbg
    Har inte laddat ner någonting från SR Play sen nedladdningarna upphörde
  • Skönt att det har upphört!

    Intressant att även du hade aviseringar från Boplats Göteborg ...

    Om problem med nedladdningar från oss eller någon annan källa skulle återkomma, så verkar ett av de tips vi gav lyssnaren Ulla-Carin i fredags ha varit effektivt. Genom att stänga alla flikar i webbläsaren, har den ofrivilliga nedladdningen äntligen upphört.

    Fast helt säkert att det var att stänga flikar som hjälpte, är det ju inte. Det kan ha varit som hos dig, att detta helt enkelt upphörde av sig självt och att det råkade sammanfalla med att hon följde vårt råd om flikar.
    Annika Webbmaster