Önskemål: Ändra ordning i nedladdat

Hej
I listan Nedladdat går det ej att ändra ordning på samma sätt som "Min lista". Det vore praktiskt, i synnerhet för serier.

Må väl!
Staffan

Kommentarer

  • Tillägg:
    Observerat i Android, v 20.3.4 (5599)
  • Hej och förlåt det sena svaret på ett så konkret och bra önskemål!

    Jag vet inte varför din fråga var markerad som "redan besvarad", något jag såg av en slump när jag tidigare i veckan svarade så här på en liknande fråga:
    Sortering av nedladdat prioriterar vi upp. Den metod vi har för att sortera Min lista, bör kunna användas även för Nedladdade avsnitt i Android-appen, och eftersom det rör sig om en funktion vi redan använder, bör det kunna gå rätt enkelt att införa även för nedladdat.

    Att vi prioriterar upp det, betyder alltså att vi ska försöka införa funktionen framöver, men det kan finnas okända beroenden som sätter käppar i hjulet, så jag kan tyvärr inte ge någon prognos för när det kan bli verklighet.

    Nåväl, som du förstår tycker vi att ditt förslag är bra, trots att vi dröjt nästan ett halvår med att svara.

    Tack.
    Annika Webbmaster