Markering nya

Hej! Varför har den lilla gula markeringen av nya avsnitt, sen senast jag öppnade sidan med nya avsnitt från program jag följer, försvunnit? Den var ju toppen. Eftersom viss dessutom tappar sin markering som lyssnade(alltså de två ringarna med minuter) så har jag nu lyssnat om ett halvt avsnitt helt i onödan. Det var ju en jättebra funktion som visade vad som var nytt sen sist. Så varför?

Kommentarer

  • Hej Jeanette och förlåt oss för att du aldrig fick svar!

    Av olika skäl hamnade din felanmälan mellan stolarna, och det gör att vi faktiskt inte själva insett att "nymarkeringen" blivit fel i Iphone-appen förrän denna vecka. Lite om varför vi inte sett felet ingår i mina långa svar till Erik om samma ärende - en tråd du gärna får läsa, men inte behöver ta del av för att få reda på det viktigaste.

    Det viktigaste är att det är fel som det fungerar nu. Vi visste inte om det. Vi vill rätta det!

     Tack för att du rapporterade in felet och många ärligt menade ursäkter för att du inte fick respons förrän nu. Jag hoppas att det inte avskräcker dig från att rapportera in problem med appen i framtiden!
    Annika Webbmaster