ljudet försvinner

Hej,
Jag tittade runt lite, och kan inte hitta något specifikt om problemet jag upplever sedan ett par månader tillbaka. När jag streamar via webbspelaren på sr.se så kommer och går ljudet ibland, ljudet är borta ca 5-10 sekunder. Det är inte streamen som pausar, utan som sagt bara själva ljudet som försvinner. Det händer inte stup i kvarten, men ändå lite störande. Kan inte se någon röd tråd direkt, men jag tycker problemet uppstår oftare vid livestream.

Jag använder senaste versionen av Safari som webbläsare.

Kommentarer

  • Hej
    Har du möjlighet att testa en annan webbläsare för att se om det händer där också?

    mvh
  • Eva, du har skrivit i flera trådar, och det gör det svårare för oss att felsöka effektivt, så jag tar bort din fråga härifrån (en fråga från i februari där felet gäller Mac-datorer), och hoppas att du har möjlighet att hjälpa oss att lösa felet här i stället:
    https://kundo.se/org/sverigesradio/d/problem-att-lyssna-i-appen/
    Annika Webbmaster