Problem att lyssna i appen

Hej,
Det är väldigt jobbigt att lyssna i appen just nu.
Ljudet hoppar plötsligt bakåt så får man höra samma sak igen.
Emellanåt bryts ljudet helt.
Igår märkte jag även att om jag trycker på spola tillbaka-knappen spolar man tillbaka flera minuter istället för de vanliga 15 sekunderna.

Kommentarer

  • Tja jag lider av samma problem , blir bara värre o värre tycker jag . Det hoppar lite hur som helst . Men verkar inte hända mycket på SR .
  • Hej
    Vi felsöker, men det händer inte alla, så det är svårt att se var felet ligger.

    mvh
  • Jag har samma problem, det har pågått varje dag denna vecka. Händer oavsett kanal.
  • Verkar va en hel del problem . Har 2 enheter på o det är likadant på båda .
  • Har nu två mobiler igång med appen här, en iPhone 8 (IOS) och en Google Nexus 5 (Android), inga problem på Androiden, men på Iphone är det massor med problem och går i princip inte att använda appen.
  • Det fortsätter idag! Inte lika mycket dock! Ingenting inatt!
  • Tack!

    Jenny, Leif och Eva:
    Är detta i Iphone-appen?

    Vi felsöker, och om det blir frekventa fel även idag, kan ni se om det fungerar bättre att lyssna via vår hemsida, som också fungerar i mobiler.

    Här hittar ni alla kanaler:
    https://sverigesradio.se/kanaler
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Under dagen har vi gjort en uppdatering som vi själva tycker har minskat felen, men hur det ser ut i våra loggar är mindre intressant än hur det ser ut hos er som lyssnar.

    Så: Har det blivit bättre nu under eftermiddagen?
    Annika Webbmaster