Kan inte göra SR som preset från min Huawei till audio pro

Jag kan inte göra preset på SR via min Huawei p20lite till audiopro trådlös högtalare. I SR appen aktiveras inte ikonen för trådlös enhet. Funkar fint på ipad

Kommentarer

  • Tack för att du rapporterade in detta!

    Kan du berätta vad det är för modell? Här ser du dem:
    Audio Pro, hemsida

    Har detta gått tidigare med samma telefon, så att felet verkar ha kommit med en uppdatering av appen?
    Annika Webbmaster
  • Preset sk det stå. P10 heter modellen och det har funkat tidigare med samma lur och padda.
    Provade nyss med paddan där ikonen syns men audio PRO sa failure
  • Tack!

    Någon P10 hittar jag inte, annars hade jag tänkt kika på manualen. De flesta av Audio Pros produkter verkar vara anslutna över Bluetooth, så jag utgår från att det är så hos dig. Rätta mig ifall jag har fel och du ansluter vis exempelvis Chromecast.

    Har du andra ljud-appar på din Huawei? Fungerar dessa i så fall som vanligt?

    En lyssnare med Huawei (annan modell än din) har rapporterat in problem med vår app och Bluetooth efter vår apps senaste uppgradering, och eventuellt är det samma bakomliggande problem hos er - fastän det visar sig på olika sätt:
    Problem med headset
    Annika Webbmaster
  • Hej igen. Som sagt min audio heter C10.
    Inget problem med andra ljudappar på luren. Och jag kör audio via routern
  • Som sagt min audio heter C10
    Tack, C10 hittar jag däremot! Här finns manualen:
    Bruksanvisning, Addon C10

    För att skapa en preset ska du göra två saker:
    1. Spela innehåll via app
    2. Håll ned preset knapp i ca 3 sek tills ljud hörs
    Fungerar steg ett som det ska, eller har du problem att spela upp ljud från vår app i din Audio Pro?

    Du skrev:
    I SR appen aktiveras inte ikonen för trådlös enhet.
    Har du parat ihop vår app i Huawei och din Audio Pro med Bluetooth (se sidan 12)?

    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.