Inget ljud i hörlurarna

Jag får ljudet bara i datorn och inte i hörlurarna,
Roland,

Kommentarer

  • Hej Roland!

    Jag flyttade ditt inlägg från en tråd om Firefox-problem, eftersom ditt problem är något annat.

    Jag vill gärna hjälpa dig att få ljudet att fungera även i hörlurarna! Är detta problem kopplat till just Sveriges Radio, eller blir det likadant även ifall du försöker lyssna på exempelvis ett videoklipp på Youtube?

    Testa med detta (som handlar om Sveriges Radio, men ligger på Youtube):
    https://youtu.be/SNfufn3BS6U

    Annika Webbmaster
  • Det är likadant,jag har ljud i datorn men inte i hörlurarna,tror att det bara är ett inställningsfel på min dator.

    Roland,

  • Hur har det gått?

    Om du inte har löst det än, så bör du titta här:
    Åtgärda ljudproblem i Windows 10

    Lycka till!
    Annika Webbmaster
  • Vår sonhustru var här och tryckte på några inställningar så nu har jag ljud i lurarna men inte i datorn,jag får väl  leva med det så länge. Tack i alla fall för support,
    Roland.