Firefox

Hej! Jag brukar lyssna på SR i min dator (jobbar med en äldre Mac, OS 10.6.4) och har alltid använt Firefox utan problem. Nu fungerar det plötsligt inte längre och jag vet inte vad jag ska göra.
Ser fram emot att höra ifrån er - stort tack på förhand!
Vänliga hälsningar,
/Helena Friberg

Kommentarer

  • Hej igen! Jag glömde att nämna, att jag fortfarande kan lyssna på andra radiostationer utan problem, det är bara SR som inte fungerar.
    Vänliga hälsningar,
    /Helena Friberg
  • Hej
    Vi har uppdaterat spelaren så att även Firefox ska använda ljudformatet HSL - tyvärr fungerar det inte det i versioner äldre än 48.
    Vi ska uppdatera den igen så att äldre versioner får det gamla formatet istället, men det kan dröja några dagar.

    Har du möjlighet att uppdatera webbläsaren, eller att testa om det fungerar i Chrome så länge?

    mvh
  • Hej, Karolina - tack! Det låter toppen, att ni kommer att uppdatera spelaren så att även vi med äldre datorer har möjlighet att lyssna igen.
    Stort, stort tack på förhand!!
    Vänliga hälsningar,
    /Helena
  • Rolands inlägg har jag flyttat hit:
    Inget ljud i hörlurarna
    Annika Webbmaster