Hur pauserar och snabbspolar jag på webben?

Nu vet ju inte jag om mitt problem är kompatibelt med ovan beskrivna, men det gäller stop och spela fram/backa på politikpoddarna (USA/Europa/Politiska spelet).
Jag har en gammal vanlig datamanick, där ovan angivna faciliteter fallit bort. Tidigare kunde man stoppa om man blev störd och återuppta då tillfälle gavs. Nu måste man börja om från början och kan inte snabbspola. Då tappar åtminstone jag sugen...

Kommentarer

  • Hej Mats!

    Nere i botten av vår hemsida ser du en vit spelare när du lyssnar på program i efterhand.

    På denna finns en paus-knapp medan ljudet spelas, och en startknapp när ljudet inte spelas.

    I toppen av spelaren, på gränsen upp mot resten av hemsidan, finns en tidslinje som du kan klicka på eller dra markören efter för att spola.

    Du kan även fälla ut en större version av spelaren med hjälp av pilen längst till höger.

    För att inte skymma innehållet på sidan, fälls spelaren in när du skrollar nedåt, men dyker upp igen ifall du skrollar det minsta lilla uppåt igen. Jag gissar att det är detta som ställt till det för dig.

    Annika Webbmaster