Hur får jag bort ljudet från era notiser????

Kommentarer

  • Hej!

    På Iphone gör du så här:
    1. Inställningar
    2. Notiser
    3. Bläddra nedåt på den sidan och tryck på vår Play-app
    4. Där kan du bocka bort ljud
    Tidigare har vi haft ett fel på notiserna som varit tysta oavsett vilken inställning lyssnaren har haft, vilket lyssnare som velat ha ljud har rapporterat in.

    När vi nu har rättat det felet är det förstås en del lyssnare som ofrivilligt blivit störda av att notiserna börjat låta. Vi ber om ursäkt för att vi stört dig lite extra mycket på grund av detta!

    Hör av dig om min beskrivning inte gick att följa. Det kanske skiljer sig något mellan olika versioner av Ios ...

    Trevlig helg!
    Annika Webbmaster