Får inte ljud på pusharna

Hej. Jag undrar varför det inte blir något ljud på pusharna längre. Jag har ställt in ljud i inställningar i appen. Pushen visar sig men plingar inte till. Det gör ju att jag missar alla Sveriges Radios pushar när de skickas ut.

Kommentarer

  • Hej Krister!

    Vad gäller detta för mobil eller surfplatta? Om det gäller Iphone/Ipad, så ligger felet hos oss och har varit så väldigt länge. Jag ber app-teamet att prioritera att vi åtgärdar detta framöver!

    Gäller det Android, så undrar jag om du fortfarande får andra notifikationer där ljudet fungerar. I fall du är osäker (t ex för att du inte tar emot andra push-notiser), så är det även intressant att veta om de aviseringar som gäller exempelvis sms har ljud.

    Tack för att du rapporterade in detta!
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Det gamla problemet med att det inte gått att aktivera ljudet på push-notiser i Sveriges Radio Play för Ios är nu åtgärdat.

    Tack för att du rapporterade in det!
    Annika Webbmaster