Google home - program stängs av

Hej
Ber GH att få prata med SR
Fungerar bra, ber därefter SR spela upp digilistan. Fungerar också bra.
Men efter några minuter ”lämnar SR konversationen” och digilistan stängs av.
Är det SR eller Google som är bekymret och finns det en lösning.
När jag spelar SR genom intunes stängs det inte av.
Med vänlig hälsning, Peter

Kommentarer

  • Hej Peter!

    Jag hör med utvecklarna om de känner igen problemet. Vad är det för enhet du använder?
    Annika Webbmaster
  • Hej
    Google Nest Hub
    //Peter
  • Tack!

    Jag har frågat rätt kolleger om detta är ett problem de känner till sedan tidigare - och vad vi eller du kan göra åt det!
    Annika Webbmaster
  • Per-Unos fråga har jag flyttat hit:
    Samsung: Appen tystnar efter ca 20 minuter

    Peter: Vi återkom aldrig till dig, vilket jag ber om ursäkt över. Det fel du rapporterade in för nästan två år sedan är kanske överspelat idag, men jag passar på att fråga om appen fungerar bra hos dig numera.
    Annika Webbmaster