Google assistant till sonos

Hej!

Har en sonos beam med google assistant.
Har problem när jag frågar om senaste nyheter och valt Toppnyheter från Sveriges radio och Ekot som källor. GA säger tjänstens namn samt tidslag, men sedan blir det tyst. Sen säger den att det var allt för tillfället. Det fungerar felfritt på en vanlig google home enhet men inte på sonos. Hur kommer sig detta? Har varit i kontakt med både sonos och google och de båda skyller på varandra. Men eftersom ekonomiekot fungerar så borde ni kunna lösa koden så en sonos enhet kan ta emot den?

​Har sett liknande trådar men problemet kvarstår eller är det någon som ha

Kommentarer

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.