Går ej att byta till lokal kanal

Är det meningen att vi som startar SR i webversionen ska måsta lyssna på Radio Stockholm? Kanlen varken att byta bort med flaggan i lyssna direkt eller uppe i menyraden!

Kommentarer

  • Hej
    Det är en bugg som drabbar en del användare som vi ska lösa så snart som möjligt.
    Så länge så kan du välja andra P4-kanaler via kanalsidan.

    Mvh
  • Hej
    Vilken webbläsare använder du?

    mvh
  • Chrome
  • Hej
    Vi har gjort en förändring, skulle du kunna testa nu?

    Har du någon form av cookie-blockerare, adblock etc förresten?

    mvh
  • Görans inlägg är flyttat:
    Internetradion fungerar inte​​​
    Annika Webbmaster
  • varför måste jag byta från Stockholm till Kronoberg varje gång jag vill gå till  radio Kronoberg
  • Hej Kjell!

    Är detta på vår hemsida eller i någon av våra appar?
    Annika Webbmaster
  • på hemsidan
  • Ok. Använder du möjligen webbläsarens inkognito-läge, som gör att denna information inte sparas?
    Annika Webbmaster