Internetradion fungerar inte

Kan lyssna på lokalradio från Tahiti men inte Radio Väst eller Radio Göteborg på min internetradio.Har gått bra för 2-3 veckor sedan.Vad har hänt?

Kommentarer

  • Hej Göran!

    Din radio bygger på teknik från ett företag som heter Frontier Silicon. De bytte underleverantör den 7 maj, och i samband med det fick alla deras användare problem:
    Why did the service change on 7th May 2019?

    Att starta om radio-apparaten och lägga in alla kanaler på nytt hjälper de flesta, men för ett fåtal besökare kvarstår problem, så vi felsöker.

    Vad har du för märke på din Internet-radio?
    Annika Webbmaster