Fortfarande minnesproblem, Ios-appen

Hej!
Ni är medvetna om att SR-appen fortfarande inte alltid återupptar uppspelning på det programställe där man tidigare stoppade? Gäller åtminstone Iphone 11 Pro (med senaste mjukvara). Detta börjar förstås bli en liten smula irriterande för användaren ...
Vänlig hälsning,
Mattias Nyberg

Kommentarer

  • Tack. Jag ser vad som händer med detta!
    Annika Webbmaster
  • Roberts inlägg rör ett annat fel och är flyttat hit:
    Android-appen återtar uppspelningen på fel ställe

    Mattias:
    Jag ber om ursäkt över att jag inte återkom! De veckovisa avstämningar som jag normalt sett har med app-teamet och rutinerna kring dessa har (av familjeskäl) fungerat något sämre än vanligt, och jag har missat att följa upp detta.

    I vilken mån kvarstår problemet för dig? Om felet kvarstår, så beskriv i vilka vyer det blir fel och var det är rätt!
    Annika Webbmaster
  • Tomas problem med nedladdade avsnitt i Android-appen är ett annat fel, som vi felsöker här, för att inte förväxla de två felen:
    Spelar program i lista endast en gång - Android
    Annika Webbmaster