Det går ej att hitta luncheko inspelningar efter 12 jan. Varför?

Det går inte att hitta lunchekot efter den 12 jan.

Kommentarer

  • Det undrar jag också!

    Förmodligen har vi gjort en förändring som ska förbättra sökbarheten, men som ännu inte fungerar väl, för de Eko-sändningar som inte dyker upp direkt ser på ett sätt ut att ha bättre "sökdata" i rubriken, men förmodligen prioriteras de äldre avsnitten som bara heter Lunchekot framför nyare med rubriker som Lunchekot: nyheter och reportage och liknande (med fler ord i rubriken).

    Jag ser vad vi kan göra tekniskt och redaktionellt för att förbättra sökträffarna!

    I både appen och på webben får jag fram de senaste sändningarna om jag söker på orden luncheko nyheter.

    På webben hittar du dem här även här:
    https://sverigesradio.se/sok?q=luncheko&episodes=true&interval=month (klicka på "visa fler")

    Senaste hittar du här:
    https://sverigesradio.se/sok?q=luncheko&episodes=true&interval=day

    (Jag sökte på Luncheko och valde att begränsa den översta sökningen till senaste månaden och sökning nummer två till det senaste dygnet.)

    Men att de går att hitta är en sak. Ni lyssnare ska förstås inte behöva ta hjälp av en webbmaster för att hitta en fungerande omvärld, så detta måste vi få ordning på!
    Annika Webbmaster
  • Eftersom min kollega hade svarat på samma fråga i en annan tråd, låser jag denna tråd för nya inlägg. Vi håller felsökningen till ett och samma ställe, nämligen här:
    Sökning av lunchekot ger bara svar efter den 12 jan
    Annika Webbmaster
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.