Sökning av lunchekot ger bara svar efter den 12 jan

Varför?

Kommentarer

  • Hej
    Jag ser att de börjat döpa dem till Lunchekot: - vi får gräva i varför de inte indexeras i söket.

    mvh
  • Jag ser att detta är samma fråga som jag nyss svarade på här. Den tråden stänger jag, så håller vi oss till ett och samma ställe.

    Där skrev jag att avsnitten med längre titel faktiskt indexeras, men inte syns för att de äldre sändningar som endast heter Luncheko prioriteras högre i sökresultatet. Sökningen luncheko nyheter lockar fram nyare avsnitt i både appen och på webben.

    På webben går det också att sålla fram dessa nyare sändningar genom att begränsa sökträffarna till senaste dygnet eller senaste månaden.

    Annika Webbmaster