Dela knapp borta från spelaren

Tidigare fanns det en dela knapp här i spelaren?

Kommentarer

  • Hej Bertil!

    Vi har byggt om lite, och i samband med det togs denna funktion bort, eftersom vi som använde den var så få.

    Det går fortfarande att dela, men "från ljudets sida" - som dock inte alltid är den sida du startat ett ljud från. Om du klickar på rubriken i spelaren, alltså vid ditt exempel texten "Finska regeringens vårdreform i motvind", så kommer du till denna sida:
    Finska regeringens vårdreform i motvind

    Där finns det en böjd pil som är en delningssymbol. Hittar du den?

    Förutom du och jag, har det uppenbarligen varit några till som använt delning i spelaren. Här är en annan lyssnares fråga om samma sak, med lite längre beskrivningar och bilder av hur men hittar delningsfunktionen:
    Delningsfunktionen på er sida?

    Tack för att du vill dela med dig av vårt innehåll!
    Annika Webbmaster
  • Ok, såg att det gick att dela den vägen.

    Såg att dela knappen ser lite olika ut, här ett nummer, på andra ställen texten dela om jag minns rätt.

    Ser också att det inte går att dela vid en viss tidpunkt, den tid som spelaren står på. Alternativet finns kvar men det står alltid på 00:00. Det gick tidigare.

    Dela vid en viss tidpunkt var lite konstig/ labil/ förvirrande när man skulle spela upp klippet tidigare.

  • Tack!

    Jag svarar även på frågorna om dela från tidpunkt i den andra tråden, och stänger denna tråd (men länkar hit).

    Det är bra att vi kan samla fler lyssnares synpunkter på ett ställe!
    Annika Webbmaster
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.