Reglera volymen i Apple Watch

Hej,

När jag lyssnar på webbradion i iPhone saknar jag möjligheten att ändra volymen på Apple watch,med Spotify kan jag det,
Med vänlig hälsning, Ulf

Kommentarer

  • Hej Ulf!
    Dessvärre är det precis så som du skriver, det fattas volymkontroll. Vår app är egentligen en enkel fjärrkontroll på Apple Watch. Jag vet i nuläget inte om vi kommer utveckla appen vidare. Jag ska hursomhelst tipsa vårt team för appen om att volymkontroll är önskvärt.
  • Hej Ulf!

    Andra lyssnare har kunnat reglera volymen genom Spelas nu.

    Se här:
    Ljudvolym i Watch

    Jag vet dock inte om detta fungerar med senaste versionen av Apple Watch.
    Annika Webbmaster
  • Tack för svar,det funkar alldeles utmärkt,fast det hade varit enklare om det funnits i appen!
  • Bra att det fungerade. App-utvecklarna har fått del av ditt förslag!
    Annika Webbmaster
  • Funkar inte med min Series 4. Det vore riktigt bra om det gick att använda hjulet på sidan för volym-justering som andra appar har.
  • Hej Johan!

    Hur menar du med att det inte fungerar med Spelas nu? Hittar du inte den komplikationen eller hittar du den, men kan inte påverka ljudet i vår app?
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Vi har nu släppt en ny version av Apple Watch-appen och en nyhet är volymjustering med kronan på sidan.

    Tack för att ni hjälpt oss att förbättra appen!
    Annika Webbmaster