Appen stängs ner när jag vill lyssna på en radiokanal. Har en Samsung Galaxy A8

Appen stänger ner när man vill lyssna på något. Har en Samsung Galaxy A8

Kommentarer

  • Har en Samsung A3 och har också problem med att appen kraschar. Oftast då jag trycker på "direkt" för att få tablå och komma till direktsändning. Verkar oftare bli fel då jag tidigare lyssnat på nedladdade program och/eller då jag tidigare backat/pausat i direktsändning.
    Hälsningar/
  • Björns inlägg rör en annan app och har flyttats till en ny tråd:
    https://kundo.se/org/sverigesradio/d/windows-phone-appen-stangs-av-vid-uppstart/
    Annika Webbmaster
  • Hej Maria och Bengt!

    Idag har vi släppt version 18.10.8.5498 av appen. I den åtgärdas bland annat det jag tror är den bugg ni beskriver, nämligen att appen kraschade när man öppnade sidan med direktsändningslänkar.

    Uppdatera appen och berätta hur det går, för ifall det finns ytterligare problem, så ska vi förstås lösa dessa!

    Jag ber om ursäkt över de problem buggen har medfört.
    Annika Webbmaster
  • Hej och tack för snabbt besked!
    Hur uppdaterar jag appen? Ska jag avinstallera den och installera den på nytt - eller finns det nåt enklare sätt?
    Hälsningar/
  • Har uppdaterat appen och nu fungerar den!

  • Maria:
    Tack, så bra att det fungerar!

    Bengt:
    Gå till Google Play, leta upp vår app och välj att uppdatera. När det finns en version som är nyare än den du har så ska det valet finnas! I normala fall ska man inte behöva avinstallera den förra versionen emellan.

    Om du inte har möjlighet att uppdatera, så kanske det beror på att du har automatisk uppdatering av appar aktiverat, så att din telefon redan har hunnit fixa detta? Du kan se vilken version du nederst på sidan Inställningar och hjälp som ligger under Min sida i appen (länken dit finns i nederkanten).

    Den senaste är alltså version 18.10.8.5498.
    Annika Webbmaster
  • Tack! Har nu senaste versionen och det verkar fungera.
    Hälsningar /
  • Härligt att höra!

    Tack (även Maria) för att ni snabbt rapporterade in detta.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.