Aktuella avsnitt på ’Min sida’

Hej! Sedan senaste uppdateringen har denna sida blivit kort (jag har 14 avsnitt) och den lilla markeringen för ’nytt’ har försvunnit. Som storkonsument av radioprogram blev detta en klar försämring, blir att skrolla upp och ned och själv försöka komma ihåg vilja avsnitt som är nya/gamla 14 (eller 6) aktuella avsnitt är dessutom lite för lite för mig som har många favoritmarkerade program på SR! Mvh!

Kommentarer

  • Hej Anna!

    Hur ser det ut idag?

    Själv har jag 20 avsnitt under Nya avsnitt från program jag följer, vilket jag tror är ungefär som innan förändringen, men en annan lyssnare rapporterade in samma sak som du, att antalet sjunkit betydligt.
    Endast fyra avsnitt visas i listan över program jag följer

    Vi behöver er hjälp för att förstå vad som är fel!

    Till höger om rubriken "Nya avsnitt från ..." finns det en länk "hantera", där du kan se vilka program du följer och nå alla avsnitt från respektive programserie, vilket vi hoppas är en hjälp om någon serie inte uppdateras som den borde under "Nya avsnitt ..."

    Försäkra dig om att alla de program du vill ha med fortfarande finns kvar och berätta vilket eller vilka av dessa som finns med bland de fjorton synliga avsnitten och vilka avsnitt som verkar saknas. (Om det är enklare kan du skicka skärmbilder över vyerna så att vi kan analysera vad som saknas!)
    Annika Webbmaster
  • Hej!
    Det är inga avsnitt som saknas, men då jag följer många program och det vissa dagar fylls på med många anslut är det lätt hänt att missa. Saknar också markeringen för ’nytt’ (en gröngul symbol om jag minns rätt) som fanns i förra uppdateringen. Mvh!
  • Tack, vi försöker förstå vad som skett.

    En kollega undrade om de saknade avsnitten kan vara sådana du redan börjat lyssna på. De går i så fall att nå under fortsätt lyssna, högre upp på samma sida.
    Saknar också markeringen för ’nytt’ (en gröngul symbol om jag minns rätt) som fanns i förra uppdateringen.
    Jag hör hur det går med den funktionen.
    Annika Webbmaster
  • Som sagt, inga avsnitt som saknas för mig :-)