Endast fyra avsnitt visas i listan över program jag följer

Appen har tydligen uppdaterats? Tidigare visades tiotals avsnitt i listan över de senaste asvnitten av program jag följer. Nu visas endast fyra.
Senast lyssnade på kan jag klicka mig vidare för att se en lååång lista över vad jag lyssnat på.
Varför kan man inte klicka sig vidare till en längre lista för avsnitt man följer?
Det kunde ju dessutom vara fler än futtiga fyra avsnitt på framsidan till Min sida.

Kommentarer

  • Hej Mattias!

    Det stämmer att sidan är omarbetad, men du bör kunna se lika många avsnitt som tidigare på Min sida, fliken Aktuella avsnitt, skrolla ned till Nya avsnitt från program du följer.

    Själv ser jag 20 avsnitt i den vyn - men det kanske beror på hur många avsnitt som är nya?
    Annika Webbmaster
  • Jag har två mobiler jag använder, båda iPhone. På den ena är appen uppdaterad, på den andra är den inte det. I appen som blivit uppdaterad har jag gjort precis som du skriver, men där ligger endast 6 avsnitt. I appen som inte blivit uppdaterad har jag 30.
    Eftersom ni inte har lagt till möjligheten med användarkonton, har jag fått ställa in program att följa på båda - på den med ny app har jag 25 program. Listan över program ungefär lika långa på båda mobilerna innan.
  • Hm ... Jag har fortfarande samma 20 avsnitt som igår, och det stämmer bra eftersom de program jag följer inte publicerat fler det senaste dygnet. Att stänga ned appen och starta om den påverkar inte vyn hos mig. Jag har inte lyssnat på något av dessa nya avsnitt.

    Intressant att du har två appar med program du följer att jämföra mellan! Är de sex avsnitt du ser i den uppdaterade appen samma avsnitt som ligger överst i den icke uppdaterade? Annars, vilka avsnitt från äldre appen saknas (om du följer programmet i båda apparna)?

    Till höger om rubriken "Nya avsnitt från ..." finns det en länk "hantera", där du kan se vilka program du följer och nå avsnitten från respektive programserie, vilket kanske kan vara till viss hjälp om nu någon serie inte uppdateras som den borde under "Nya avsnitt ..."

    Försäkra dig om att alla de program du vill ha med fortfarande finns kvar och berätta vilket eller vilka av dessa som finns med bland de sex synliga avsnitten och vilka avsnitt som saknas. (Om det är enklare kan du skicka skärmbilder över vyerna så att vi kan analysera vad som saknas!)

    Jag tar reda på vad som avgör när ett avsnitt räknas som nytt och visas i den vyn.
    Annika Webbmaster
  • Hur har det gått?
    Annika Webbmaster
  • Det har fylts på i den nya appen, och det verkar fortsätta. Från början var det bara fyra avsnitt, som blev sex avsnitt vid mitt andra meddelande till er, och nu är det 12. Hittar den bara nya avsnitt allt eftersom de släpps?
  • Tack, vi försöker förstå vad som skett.
    Hittar den bara nya avsnitt allt eftersom de släpps?
    Inte generellt. Hos mig fanns en mycket längre lista och det är (vad jag sett) endast du och Anna här som rapporterat att listan krympte vid vår förändring av Min sida.

    Bra att din lista fylls på nu, i alla fall!

    En kollega undrade om de saknade avsnitten är sådana du redan börjat lyssna på. De går ju i så fall att nå under fortsätt lyssna, som du redan har sett.
    Annika Webbmaster