Vilken adress skickas Läkartidningen till?

Tidningen skickas till den adress som finns registrerad hos oss. Till de flesta kommer den tillsammans med morgontidningen men till några kommer den med posten.

Vill du ha Läkartidningen till en särskild adress eller göra ett uppehåll så kontakta medlemsadministrationen.

Kommentarer

  • Hej
    Jag har flyttad till:
    Kunskapslänken 94
    583 28 Linköping
    Kan ni vara snäll och skicka Läkaretidningen till den ovannämnda adress.
    MVH
    Shaban
  • Hej Shaban!

    Vi har lagt in din nya adress i systemet.

    Med vänlig hälsning