Varför får jag numera Läkartidningen levererad på morgonen och inte med Posten?

Posten planerar att dela ut försändelser varannan dag vilket försämrar servicen. Dessutom har det blivit dyrare att skicka tidningen med Posten och framöver väntas kostnaden stiga ännu mer.

Företaget som delar ut tidningen på morgonen heter MTD, vilket står för Morgontidig distribution. Generellt sett gäller att den som bor i södra halvan av Sverige får sin tidning på onsdagar, medan den som bor i norra halvan får sin tidning på torsdagar.

Om du inte vill ha tidningen med morgondistribution kan vi erbjuda dig e-tidningen som du kan läsa på alla digitala plattformar. Du kan byta till e-tidning genom att logga in på Min sida och göra ändringen där.

Kommentarer

  • Jag har ett annat telefonnummer än ni har registrerat på mej, det skall vara  073-0834325.

  • Hej,

    Tack för din förfrågan.

    Ditt nya nummer är nu registrerat.