Hur vet jag att jag min anmälan om e-faktura eller autogiro har gått igenom?

E-faktura får du bekräftelse på när den första fakturan kommer till din internetbank.

Autogiro kan du se på din internetbank. Kontakta din bank om du inte hittar informationen om detta.

Ditt medlemskap är personligt och ingen förutom du kan vara betalare Du kan således inte få medlemsavgiften till ditt företag.

Som studentmedlem kan du endast välja e-faktura.

Kommentarer

  • mitt e-recept fungierar  inte
  • Hej, då får du kontakta läkaren som utfärdat receptet.

    Mvh Pelle Avelin, ombudsman
    Medlemsrådgivningen