Underbetalda?

Jag jobbar på ett mindre företag där alla anställda är underbetalda, trots att det går bra för företaget. Vad kan vi göra för att få upp våra löner?
Anonym

Kommentarer

  • Hej och tack för frågan.
    Lönesättning beror på många faktorer - bland annat om det finns kollektivavtal eller inte, marknadsläget, företagets resultat och löneläget på jämförbara arbetsplatser. Då situationen är individuell rekommenderar vi att du kontaktar vår juridiska rådgivning på telefon för att gå igenom läget.
    Sveriges Arkitekter
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.