Finns det någon facklig kurs?

Hej,
Jag är ny som förtroendevald och ska snart påbörja processen med lönerevision. Finns det någon grundkurs, nu snart som jag kan gå?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej och tack för din fråga!

    Våra kurser för fackliga förtroendevalda annonseras i nyhetsbrev till förtroendevalda så se till att vara registrerad i vårt register som förtroendevald för att få nyhetsbrevet.

    Man kan också finna de kurser som finns planerade här. Finns där ingen facklig kurs finns det inte någon inbokad kurs.

    Som förtroendevald är man dock alltid varmt välkommen att kontakta våra jurister genom att ringa vårt växelnummer och sedan trycka sig fram till juristerna. Där pratar vi gärna om vad man ska tänka på vad gäller exempelvis lönerevisionen.

    Isac Jonsson Förbundsjurist
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.