Visar inte hela resvägen

Hej. Jag ska resa från Åkeshov till Berzelius väg 3 i Solna en vardagsmorgon. Om jag skriver in det som start- och slutpunkt får jag endast upp att jag ska åka tunnelbana till St Eriksplan, och sen gå hela vägen till adressen. Eftersom jag är stockholmare vet jag att det går bussar i närheten, så jag gör en ny sökning från St E-plan till adressen, och får då fram blåbuss 3. Varför kommer den inte med i den första sökningen? Slutadressen är densamma, och St E-plan är knutpunkten i bägge fallen. (Hopplöst för någon som kommer utsocknes ifrån och inte vet att det går bussar där, att få rätt resväg.)
Pia

Kommentarer

  • Tack för rapporten. Kan det vara att tiden förändrades och med den första sökningen var tunnelbana mer optimalt än buss? T.ex tunnelbanan har strax en avgång, nästa med buss kanske är om först 15 min?
    Johan Berg Nilsson