Visar inte alla linjer

Varför visas inte samtliga busslinjer som trafikerar hållplatsen?

Daniel

Kommentarer

  • Hej, vilken station och tid gäller det och vilka linjer saknas?

    Johan Berg Nilsson
  • Skördegatan, Sigtuna
    570 visas ej när man söker till Märsta.
    572 och 575 visas. Det krävs att man söker en station längs vägen som 570 tar men som inte trafikeras av 572 eller 575.

    Daniel
  • Tack, detta är skickat vidare till SL.

    Johan Berg Nilsson
  • Eller, testa även att rensa historiken. Ibland kan det hjälpa i det fall att den sparade datan har blivit korrupt. Tack!

    Johan Berg Nilsson