vägbeskrivningar

Hej. Skulle ni kunna skriva ut lite mer exakt hur jag/en ska gå vid tex odenplan? Just nu håller de på att bygga om där och då finns ingen bra överblick över platsen. Då det finns personer med väldigt dåligt lokalsinne (jag) och personer som inte hittar vid odenplan (jag) så kommer denna inte ha någon helst aning om hur den ska gå, och kommer virra runt i säkert 15 min utan framgång. jag själv missade flera bussar pga detta. Finns det någon möjlighet för er att istället för att skriva "gå 400 m" eller liknande skriva lite utförligare? Exakta befallningar behövs inte men ni kan väl rita ut hållplatsen på en karta som är lättillgänglig eller något?????? Det finns typ 6 olika hållplatser runt odenplan.......

Sofia

Kommentarer

  • Hej Sofia,

    Det går att klicka på namnen på hållplatserna för att komma till en karta. Där ska den relevanta hållplatsen ritas ut. Snart kommer även en bättre beskrivning av gångvägen att ritas ut där.

    Hoppas det hjälper.

    Johan Berg Nilsson