Uppdateringsintervall

Det skulle vara bra om man kunde välja att den ska uppdatera ofta mellan två olika tider, t.ex. så kan den uppdatera ofta på morgonen (det är oftast då man vill veta att allt funkar som det ska)

Vide Aspeqvist

Kommentarer

  • Den här funktionen är väldigt eftersatt, jag hoppas att den ska fixas till ordentligt i en kommande version. Olika perioder känns helt klart som ett måste. Tack.

    Johan Berg Nilsson