Två sms biljetter

Hej, i tisdags köpte jag en sms biljett men jag måste ha gjort fel för jag fick två, 54 kr styck. Jag har inte öppnat det andra sms:et med biljetten om det gör nån skillnad. Måste jag betala för båda ändå? Mvh Sofia Hagberg

Sofia Hagberg

Kommentarer

  • Hej Sofia,

    Tyvärr kan jag inte svara på det då det är SL som tillhandahåller sms tjänsten och inte appen STHLM Traveling. SL har ett supportforum här på kundo de kan garanterat svara på det där.

    Johan Berg Nilsson