Tidvisning och språk

Plötsligt i den senaste versionen visas tiden i 12-timmarsformat på sidan som har rubriken Sökt Tid och Datum - med de grå knapparna. På övriga ställen visas i 24-timmarsformat.

Denna rubrik skulle jag hellre kalla "Tid och datum". Sökning är ju vad hela appen handlar om, så det behöver inte nämnas och dessutom kan tempus på Sökt vara fel om man ändrar före sökning.

Jag har en Sony Z3 och 5.1.1 (tror jag)

Torkel

Kommentarer

  • I den senaste versionen ska tiderna följa systeminställningar, men ser ut att ha blivit fel där. Undersöker och fixar.

    Håller med om ändringen till "Tid och datum". Om du hittar fler saker som du vill ändra i texterna finns dem publicerade här http://os0nbzg.oneskyapp.com/ och lyfts in i appen inför varje uppdatering.

    Tack!

    Johan Berg Nilsson