Tidsbegränsad avisering av störningar

Hej,

För att undvika att appen drar onödigt mycket batteri vid avisering av störningar skulle man kunna göra det möjligt att välja tidsintervall. Oftast vill man ha koll på störningar till och från skolan eller jobbet och kan lägga ett tätare intervall 7-9 på morgonen och 16-18 på kvällen, tex. Övrig tid inga aviseringar.

/Linn
Linn Andersson

Kommentarer

  • Hej, tack för ett bra förslag. Håller med om att det här låter vettigt, ska fixa detta när jag tar ett omtag för aviseringar.
    Johan Berg Nilsson