Tiderna för bussavgång är fel

Hej! Flera gånger när jag använt er app och kollat vilken tid min buss går så har den visat fel och jag har missat min buss eller så har den inte kommit alls. T.ex bussen från lundbygatan till torekällberget ska gå enligt er app 09:25 men den går 09:30. Samma sak med en buss från torekällberget till Södertälje centrum gick senare än vad stod. På de digitala skärmarna vid busskurerna står de den guden som de faktiskt kommer på. Om ni kunde rätta till det här vore det super bra. Tack på förhand.

M. V. H Fiorella

Fiorella Calderon

Kommentarer

  • Tiden ska det stå istället för guden

    Fiorella Calderon
  • Hej Fiorella,

    Skickar en felanmälan till SL om det, samma tid 9.25 listas även på deras webbsida.

    Vissa tider (i reseplaneraren) uppdateras i realtid, kommande uppdatering kommer göra det tydligare vad som är realtid eller ej. Tittar man under avgångar / realtid från Lundbygatan så verkar det som att rätt tid för avgången visas iaf så tillsvidare kanske den vyn är att föredra.

    Tack för rapporten!

    Johan Berg Nilsson