tider

Hej! Skulle vara önskvärt om ni uppdayerar tiderna

Lisa

Kommentarer

  • Hej, vet att det är ett sent svar från mig, ledsen för det.

    Vilka tider och stationer gäller det?

    Tack!

    Johan Berg Nilsson
  • Värmdöbussarna typ 474,422,425.
    Men tittar man på gamla inlägg på er sida så verkar det vara problem på andra ställen också. Jag tycker i övrigt att er sida har bra användargränssnitt jämfört med exempelvis SL:s egna sidor men om tiderna inte stämmer så blir det väldigt osäkert att använda er app

    Med vänlig hälsning
    Lisa

    lisa
  • Hej Lisa,

    Jag har kollat för en del av dessa linjer och vad jag kan se så stämmer tiderna med vad som även visas på SLs hemsida. Om du har andra exempel dela gärna vilka tider, stationer och riktning det berör.

    Exempel för 474 från Värmdö marknad till Slussen.

    Tack!

    Bifogade filer:

    Johan Berg Nilsson