Ta bort avisering av förseningar i trafiken per automatik ...

VARFÖR kan man inte stänga av info om Nya störningar i trafiken? Känns lite överkurs när jag får meddelandet i Sydafrika.....
Tack för svar på förhand
Peo B
PeO Bortz

Kommentarer

  • Du kan göra det via inställningar för appen. Du hittar till inställningar från startvyn och sen knappen längst ner till höger på skärmen.
    Johan Berg Nilsson