T-bana Hässelby Gård

Varför är tunnelbanetåget som ska gå 05.39 borttaget utan någon alls form av skyltande eller info till resenärerna? Mitt i kvartstrafiken på morgonen när mycket folk på perrongen står och väntar. Underhållsarbetet pågår så det är bara trafik på ett spår men det har inte varit något problem när spåret renoverades i motsatt riktning föregående veckor. Jag missar tex. Mitt tåg jag ska åka med när jag byter i fridhemsplan pga detta.

Joakim

Kommentarer

  • Hej, ledsen för sent svar. Det är skickat vidare till SL.

    Johan Berg Nilsson