svår app

Jag avinstallerar nu appen eftersom jag tycker att den är ologisk. Har försökt några gånger men ger nu upp.

Anitra Friberg

Kommentarer

  • Hej, ledsen för sent svar på det här. Vilka delar upplever du som ologiska, skulle gärna vilja höra för att få en chans att kunna förbättra. Tack för feedback!

    Johan Berg Nilsson
  • Hej,

    nu har jag installerat appen igen och lärt mig den. Men:

    Ofta tittar jag på avgångar, men det står ofta att det saknas avgångar vid vissa hållplatser, trots att det går t ex buss där.

    Detta är en brist, tycker jag.

    Anitra Friberg
  • Tack för förtydligande. Idag hämtas avgångar för de kommande 20 minuterna, ska undersöka om detta går att öka.

    Om det är avgångar som går men inte dyker upp återkom gärna med vilka det är, vilken station och tid.

    Johan Berg Nilsson