Störande reklam

Hej dagens reklam för Danmark får hög Spamfaktor! Går ej att ta bort och lägger sig även över andra appar! Klart störande. Ta bort och gör om.
/Anders

Anders Fridell

Kommentarer

  • Hej, kan du skicka en skärmdump på hur den lägger sig över andra appar, låter som att något inte är som det ska.

    Du kan själv ta bort annonser via inställningar.

    Tack för feedback.
    Johan Berg Nilsson
  • Blir ju svårt att skärmdumpa då den täcker hela skärmytan och ingen annan app syntes.  😉
    Men tack för tipset att stänga av annonser, har gjort det nu. Betalar gärna en slant annars för att slippa det. Ni meddelar väl när det går.
    Annars en toppenbra app.  😀

    /Anders
    Anders Fridell
  • Skärmdump bör kunna göras genom att hålla inne powerknappen och volym ner.  Anledningen till skärmdump är för att jag vill skicka in en felanmälan om det. Annonser ska inte kunna lägga sig över andra appar utan endast visas inuti STHLM Traveling.

    Tack!
    Johan Berg Nilsson
  • Anders Fridell
  • Tack Anders, är detta efter att du har klickat på annonsen?
    Johan Berg Nilsson
  • Jag tror inte att jag gjorde det första gången, men det kan ju vara så. För att ta bilden klickade jag på annonsen.
    Det som också hände när den kommit upp på hela skärmen, var att även om jag stängde min browser, MS Edge, så startade annonsen upp av sig själv igen och igen.

    Vänligen
    Anders
    Anders Fridell
  • Ah jag förstår. Den ska när man klickar visas inuti appen visas i en enklare version av webbläsaren, låter som att där är en bugg med MS Edge. Jag rapporterar det till annonsnätverket då det ligger utanför min kontroll.

    Tack för hjälpen!
    Johan
    Johan Berg Nilsson