stations detaljer feature idé

Hallå
Tack för bra app,
Sitter på T-bana nu och kom på nyttan med att föreslå långt fram resp bak i tåget för att få snabbaste byte.
Har inte kollat om sl eller annan lägger ut api för stationer och uppgångar annars bör sthlm stad kunna ha det

Sedan vore det kul med tillägg för lånecyklar o deras status.

Eric

eric

Kommentarer

  • Hej, tyvärr finns inte den datan att tillgå, varken för entréer eller var man bör vara på tåget.

    Det finns dock planer på att kunna tillhandahålla det själv. För mer info se den här tråden där det även diskuteras, https://github.com/johannilsson/sthlmtraveling/...

    Lånecyklar vore toppen, tyvärr vill de som håller i cyklarna i ge ut data om hur många tillgängliga cyklar det finns i respektive ställ, men hoppas kunna hitta en lösning på detta med.

    Johan Berg Nilsson