Stänga av realtids-tiderna?

Hej,

Eftersom realtidsinformationen från SL är lite sisådär - de kan ibland inte ens visa rätt tid på sin egen webbplats - så är det önskvärt att kunna stänga av realtids-tiderna i sökningar.
Liknande det man kan göra på SL webbplats, att välja tidtabells-tider eller realtids-tider...

Om inte det så i alla fall vis med en symbol i sökningarna om att tiderna justerats med SL's realtider...

Daniel

Kommentarer

  • Hej, de visas som överstrukna om tiden skiljer från tidtabell. Jag tror att i vissa fall kan förslagen även förändras baserat på realtiden. Så ja, det kan nog vara en god idé att göra det valfritt.

    Tack!

    Johan Berg Nilsson