Ställa in fart för cykling

Hej,
Voore bra om man kan ställa in hastighet för cykling, som en preferen om det ska va nån vits att använda den för jämförelese. Jag kan inte cykla saktare än 25 km/h t ex. Så cykelplaneraren blir rätt menigslös att använda.
Sen vore det bra om den visade avstånd i km, för cykling oxå, men är mindre viktigt. Den säger att det tar 1 tim och 44 min mellan Västerhaninge- Stockholm södra, det är 27km.
Jag cyklar ca 40km på 1tim 30- 1tim ,40 min för att ta en jämförelse.

Anders Grund

Kommentarer

  • Ska se över det. För tillfället beräknar den tiden baserat på en hastighet runt 15 km/h, plus minus lite beroende på vilken väg det är och hur många svängar resvägen kräver.

    Tack!

    Johan Berg Nilsson