spara favorit

Hej!Jag har använt denna app ett tag utan större problem med en HTC Legend ( utom kontaktproblem ibland eller att programmet är för kinkig vid oexakta namn på hållplatser o d). Här nu skaffat ny telefon och har fått ladda appen på ny, samt försöker göra favoriter igen av alla mina gamla hållplatser. Men det går inte längre vad jag kan se! Stjärnan finns inte / syns inte att trycka på när jag fått fram hållplats och tider. En del annat ser också annorlunda ut. Är det telefonen som inte passar eller vad gör jag för fel? Har nu en HTC One +

Marit Tandstad

Kommentarer

  • Hej, är detta fortfarande ett problem? Ledsen för sent svar.

    Johan Berg Nilsson