Sollentuna station - Torshamnsgatan 07.36

Buss 627 fra Sollentuna station 07.36 går korrekt till Torshamnsgatan. I appen står det emellertid att man får gå fra Kista gård.

HISOL99

Kommentarer

  • Hej, har du möjlighet att skicka upp en skärmdump på det här, men kartvyn och den detaljerade vyn? Jag lyckas inte reproducera det själv här så skulle gärna vilja se hur det ser ut för att försöka hitta felet till det.

    Tack

    Johan Berg Nilsson