Sök-/filter bara deviations

Hej,
Tack för en grym app! Garanterat en av de apparna som jag använder mest.

En sak som jag gärna skulle vilja se är att kunna söka bland eller på något sätt filtrera ut infon för förseningar. Nu så är det äntligen intill omöjligt att få reda på om det är några förseningar på just den bussen jag är i intresserad av.

Sammy Henningsson

Kommentarer

  • Håller helt med, det här ska fixas. Tack!

    Johan Berg Nilsson
  • Sjukt kasst stavat av mig så jag nu :-(
    Men väldigt kul att höra att ni vill fixa detta.
    Tack!

    Sammy Henningsson