SL/UL

Appen har försämrats rejält senaste tiden. Jag vill söka efter stationer/hållplatser men får upp adresser istället.
Jag vill söka pendeltåg men får upp SJ-tåg (till Uppsala). Flera SL-avgångar kommer därmed ej med som förslag.

Ammar

Kommentarer

  • Hej Ammar,

    Vilka SL avgångar är det som saknas? Svar med SJ är som en komplement för de som föredrar att åka med deras tåg.

    Tack!

    Johan Berg Nilsson
  • Om jag gör en sökning från Stockholms Centralstation till Uppsala Centralstation får jaga endast upp SJ-tåg och ingen SL-pendel. I bifogad skärmdump saknas tex pendeln som avgår 19.09. Jag antar att det är för att SJ går snabbare. Men det blir problematiskt när appen bara tar hänsyn till restid istället för vilken biljett jag har (SL-kort).

    Bifogad fil:

    Ammar
  • I detta fallet lär det vara så ja, men om sökningen sker från station till station istället listas även SL. Här gissar jag att SLs förslag inte kommer med då SL inte har information om gator i Uppsala hos sig.

    Jag ska även se vad jag kan göra för att förbättra just denna resa, håller med om att SL bör visas även här.

    Tack!

    Johan Berg Nilsson