sl kort

Hej, vad tycker ni om på appen kan finnas kort nummer med alla uppgifter? Men då krävs en kod, dels ifall man glömmer kortet eller ladda det mkt enklare och koden för säkerhets skull.

Youcef

Kommentarer

  • Hej, appen har ingen koppling till SL mer än att trafikdata hämtas från deras system. En sådan här koppling måste komma direkt från SL om den ska fungera som en biljett just nu.

    Johan Berg Nilsson